Zwroty i reklamacje

PLIKI DO POBRANIA:

POBIERZ  Formularz odstąpienia od umowy

POBIERZ  Formularz reklamacji

POBIERZ  Karta Gwarancyjna

POBIERZ  Formularz wymiany towaru

Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres korespondencyjny: LOGICNET Ewa Fyda, ul. Jabłoniowa 20/212A, 80-175 Gdańsk, bądź drogą elektroniczną na adres mailowy: zakupy@goldenelectronic.pl

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I WYMIANA TOWARU

Klient ma możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Prawo odstąpienia od umowy:

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie tych rzeczy.

Do towaru zwracanego lub wymienianego prosimy dołączyć wszelkie metki, dodatki, torby foliowe, pudelka/boksy, rachunki, itd... jednoczenie towar nie możne być używany, zniszczony.

Towar nie może nosić śladów użycia, chyba ze produkt jest zwracany z powodów gwarancyjnych.

Należy pamiętać, iż konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będących wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny.

Oznacza to, iż kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym, czyli sprawdzić jego kompletność, kolor, kształt czy parametry techniczne.

Konsument nie może normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem ich wartości.

W celu udokumentowania stanu towaru odsyłanego w ramach odstąpienia od umowy, rozpakowanie przesyłki ze zwracanym towarem jest filmowane.

Przesyłka towaru zwracanego:

  • Koszty wysyłki wymienianego/zwracanego towaru kupujący pokrywa w całości.
  • Kupujący jest odpowiedzialny za wszelkie koszty, uszkodzenia lub itd... towaru wymienianego/zwracanego.
  • W przypadku, gdy zaistnieje konieczność odesłania produktu z winy sprzedającego, wszelkie koszty wysyłki ponosi firma sprzedająca produkt.

REKLAMACJA

Zakres obowiązków gwarancyjnych:

Jeżeli z powodu wad projektowych, materiałowych lub wad wykonawstwa w okresie gwarancyjnym produkt nie będzie prawidłowo działać w ramach normalnego użytkowania i obsługi, nasza firma lub jej partnerzy serwisowi mają do wyboru naprawę albo wymianę produktu, przy czym nie udzielana jest gwarancja na software - oprogramowanie, system operacyjny oraz aplikacje.

Proszę wziąć pod uwagę, że w toku naprawy lub wymiany produktu przez naszą firmę może nastąpić utrata niektórych ustawień osobistych, pobranych materiałów, zawartość i innych informacji. Firma nie bierze odpowiedzialności za utracone ustawienia, pobrane materiały czy inne informacje i nie rekompensuje takich strat.

Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go wraz z kartą gwarancyjną, po uprzednim złożeniu reklamacji pisemnie na adres: LOGICNET Ewa Fyda, ul. Jabłoniowa 20/212A, 80-175 Gdańsk, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zakupy@goldenelectronic.pl.

Odsyłając urządzenie w ramach postępowania gwarancyjnego, należy usunąć z niego wszystkie hasła (np. blokada ekranu, odcisk palca, odblokowanie twarzą) oraz wszelkie konta (np. Konto Google/Apple/Samsung/Honor/Huawei/Mi) — najlepiej poprzez przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych. Jeżeli z powodów technicznych przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych/usunięcie kont i haseł nie jest możliwe — należy udostępnić Gwarantowi wszelkie hasła, celem umożliwienia wykonania obowiązków gwarancyjnych. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone do Gwaranta bez uprzedniego przywrócenia do ustawień fabrycznych/usunięcia kont i haseł, zostanie ono odesłane do Klienta na jego koszt. Dodatkowo urządzenie należy odesłać do Gwaranta bez karty SIM oraz karty pamięci.

Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

Dodatkowe informacje:

 Kupujący ma prawo do reklamacji towaru zakupionego w czasie podanym w opisie produktu.

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest karta gwarancyjna, dowód zamówienia towaru (potwierdzenie płatności, przelew bankowy, rachunek) oraz treść reklamacji wraz z reklamowanym produktem.
  2. Do reklamacji przyjmowany jest wyłącznie produkt czysty.
  3. Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru.
  4. Czas naprawy produktu jest uzależniony od rodzaju uszkodzenia, rodzaju produktu, czynników zewnętrznych jak np. oczekiwanie na cześć wymienną/zastępczą, oczekiwanie produktu w kolejce do naprawy, kalendarza np. okresy świąt i może o trwać od 14 dni do 90 dni.
  5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  6. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę; jeśli naprawa jest niemożliwa, wymiany na nowy lub zwrotu gotówki.